2017年3月20日 星期一

泰國清邁7日之旅~Day7(最後一日)


3月7日(星期二)

嚟清邁咁耐,

我哋日日係酒店食早餐,

除咗個炒麵和粥會每日換款之外,

其實大致都係食腸仔、火腿、麵包、生果等等,

今餐特別叫咗個芝士奄列,

噢,

原本係好漏架!






 食飽我同Samwei冇出街,

留係酒店繼續hea!

但Carman和Ling Ling就出咗去生果市場買生果,

仲幫埋我買咗平靚正嘅芒果添!

辛苦哂!




 差不多12點,

我哋就退房放底行李係酒店,

就過咗去Maya樓上搵食啦!

未搵食之前又可以先shopping一下!









魚蛋河粉或米粉,

唔使$10就食到,

邊到搵呀!

仲要係幾好食添,

平到笑呀!












食埋呢個芝士吐司,

嘩嘩嘩,

真係唔講得笑,

太太太好味道啦!

差不多時間我哋就出機場啦!

係機場食埋嘢就返香港囉!





 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



9 則留言 :

  1. 你地有口福嗌着大家有眼福睇見啲食物就流口水。:)

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我哋日日係咁食食食,唔肥都幾難啦!

      刪除
  3. 請問水果市場係點去架? 或者叫咩名?謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. Muang Mai Fruit Market,我哋搭雙條車去架!

      刪除
  4. Ever wanted to get free Instagram Followers and Likes?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY & TOTALLY FREE by using Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!