2017年3月29日 星期三

2017台北hea遊~第三日

3月24日(星期五)

嚟到係台北第三日,

食完個豐富早餐後,

差不多10點半左右,

我哋就搭捷運(台北101/世貿站4號出口)去台北101。













台北101名店林立,

齋睇冇買嘢,

落咗去地庫超市行街街,

可惜超市部份地方裝修,

冇咩好行!

我哋八掛問下超市店員,

除咗鼎泰豐,

仲有咩地方可以食到好味小籠包,

佢就介紹我哋去(捷運東門站5號出口)永康街高記喇!







食飽做咩好???

我哋唔想再行公司,

於是返去酒店附近搵下有冇超市行下,

其實我同Samwei好鐘意行街市、超市和老店舖架!

成個下午行咗Jasons、全聯、頂好呢3間超市,

仲買咗好多手信添。

晚餐本來想去士林夜市,

不過我哋太攰喇,

唔想再搭車去搵食,

就咁落酒店樓下呢間食飯~黔園川菜老店!

上網search下原來呢間店都幾出名架!

雖然網上食評有讚有彈,

但人嘅喜好係好個人的,

唔試過又點知啱唔啱自己口味呢???

哈哈,

睇埋下面張相,

就睇到啱唔啱食喇!








食到咁飽,

就要去運動下啦!

誠品西門店就係酒店前面,

行下睇下書做個文化人先得!

不過我哋好另類,

唔睇書,

睇雜誌!

睇到D雜誌送嘅袋,

睇到唔願走,

今勻我定力高,

唔想為咗個袋而買本書返嚟,

雖然咩都冇買,

不過齋睇都覺得開心呀!









其實使咩去士林夜市,

西門町都有好多嘢食架!

可惜我哋冇牛咁有4個胃,

又係齋睇當食咗呀!






 
 


  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



7 則留言 :

  1. 台灣都幾多小食哦! 见到啲小籠包啱我. 流洒口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣都係一個美食天堂嚟架!

      刪除
  2. 黔園老闆好 nice,聽日仲記得我。食物很地道,我好鍾意。 101 入面靜到呢,無人行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 101全部都係名店,我哋唔係大豪客,唔啱行囉!

      刪除
  3. Ever wanted to get free Twitter Followers?
    Did you know you can get these AUTOMATICALLY AND TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!