2017年3月14日 星期二

豉汁排骨煲仔飯


呢個豉汁排骨煲仔飯,

係我由泰國返嚟煮嘅第一餐飯,

太耐冇整煲仔飯,

好彩都冇失手,

依然咁好味道呀!









材料: 飛排排骨$30、蔥粒適量、2杯半米

醃料: 豆豉粒1湯匙、蒜蓉1湯匙、豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖半茶匙、

生粉1湯匙、麻油少許、水1湯匙

調味: 煲仔飯豉油、麻油、蔥粒

做法: 排骨洗淨後用醃料醃2小時;

洗2杯半米浸15分鐘後瀝乾水份,將米放入LC 22cm湯煲內,

加2杯水(量米杯)用中火煲4-5分鐘至冒煙或差不多乾水,

其間要用湯匙攪攪煲底免飯黐底,(咁就唔會有太多飯焦和濃底啦!)

將醃好的排骨放係飯面,轉最細火煲多20分鐘左右,

(期間需要將煲在煮食爐上下左右移動,使飯焦平均分佈。)

熄火後唔好開蓋焗10分鐘加調味和蔥粒撈勻食得!

    
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

8 則留言 :

  1. 煲仔飯我鐘意食,最愛煲仔飯的飯焦呢

    回覆刪除
  2. 我每一次蒸豆鼓排骨都好黑又出好多汁,我無比老抽只是比普通生抽。唔知掂解甚至我試過將排骨飛水後才醃都你是一樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用淘大生抽,又唔覺好黑色喎!

      刪除
  3. 以上我講錯着應該唔係話飛水,係用水泡著大約15分鐘後才醃效果出來顏色一樣係黑馬馬。唔靚仔囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少浸水,我會洗完排骨後,用廚紙索一索乾D水,蒸出嚟就唔會出太多水。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!