2014年12月29日 星期一

廣州半日行

 
今日返廣州目的主要係探患病的叔父;
 
母親大人、姐姐和我約咗9點過關,
 
車程都好順利;
 
見到叔父精神唔錯,
 
比年前肥咗醒目咗,
 
仲認得到我添呀!
 
真係要俾十個讚堂姐堂妹24小時貼身的照顧啊!
 
堂姐堂妹真係好熱情,
 
請我哋食午餐外,
 
仲買咗好多手信送俾我哋帶返香港呀!
 












 
姐姐驚禽流感唔敢攞堂妹整的咸雞,
 
我攞埋佢果份!
 



堂妹買的裹蒸糭
 


堂姐買的龍眼乾和姬松茸
 


每次必買椰子糖俾奶奶食(我買)

 

我見D冬菇好似好靚,
 
買咗半斤試下呀!
 

    

 
 
 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

 

10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!