2014年12月23日 星期二

聖誕扒地小食~咖哩豬皮蘿蔔魚蛋魷魚

 
今日為老公公司準備聖誕扒地食物,

煮咗30人份量嘅咖哩豬皮蘿蔔魚蛋魷魚,

哈,

呢次真係大鑊啦!

仲大鑊嘅係雪櫃壞了,

成個冰箱都係寶物,

點算好?

唔通個天想我提早過聖誕節,

煮哂佢哋嚟食?

 
 
今日去老公公司party,
 
我抽到2獎呀!
 


材料: 豬皮$34、醬油魚蛋3.5磅、蘿蔔3個、魷魚$60、薑蓉、蒜蓉、

乾蔥蓉和1小粒冰糖

調味: 蠔油4湯匙、海鮮醬2.5湯匙、咖哩粉2湯匙、豉油和老抽各4湯匙、

鹽3茶匙、雞粉3茶匙、冰糖4粒、水8碗

做法: 豬皮浸軟後,用薑蔥出水20分鐘熄火焗15-20分鐘瀝乾水份,

小心清去豬皮上沙粒備用;魚蛋出水備用;蘿蔔去皮切大件;

剪開魷魚鬚和魷魚界花清洗乾淨備用;燒熱鑊落油爆香蒜蓉乾蔥蓉,

加豬皮和蘿蔔快炒數十下後落調味煮20分鐘,

再加魚蛋煮10分鐘,最後落魷魚鬚煮多8分鐘,

如汁多可加3茶匙粟粉水埋獻便成。


 
 
  
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 



14 則留言 :

  1. 這幾天我忙不過來•❀*ƸӜƷ°✿無時間上網啊ღ。。゚♡ ʚïɞ
    齊齊.¤•。窩心錫錫又快樂抱抱時刻°•♥*。幸福享受人生。 *
    大家・゚゚¤Ha Ρpy¸.聖誕。.¤ *。將近2Ѽ15新一年喇喂⊹•
    各位好友`*•.¤開心每一天•時時是好時•日日皆好日* 。
    ╔══╗────╔╗─╔╗¸.•*¨*❤
    ║╔═╬═╦═╦╝║╔╝╠═╦╦╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║╬║╬║║║
    ╚══╩═╩═╩═╝╚═╩╩╬╗║
    ──────────────╚═╝*ღ⊹*・\(◕ヮ◕)/
    ¸.•*¨♪▄ █ ▄♬ █ ▄ ♫ █ ▄ ♩ ▄ ♬█ ▄ ♪ *¨¸.•*¨♪▄

    回覆刪除
  2. 幸運呀
    你煮晒雪櫃存貨,請我地食

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我排咗urgent call,今日下午嚟整呀!

      刪除
  3. 咖哩豬皮蘿蔔魚蛋魷魚, 天氣凍凍地, 真係好岩食 ...!!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,平時煮唔使咁多,今次加大份量,所以樣樣調味都加大咗呀!

      刪除
  5. 哈哈煮哂佢喇 , 請埋我地大家一齊幫口食哂佢 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!