2014年12月14日 星期日

巡視業務

 
今次返惠州,
 
最主要係睇下間屋起成點???
 
中午返去第一時間就係醫肚啦!
 
食咁多嘢都係270人民幣,
 
真係平過自己煮呀!
 
麥包係老細送嘅,
 
免費架!
 
 









 
夜晚咁凍,
 
出街買咗煲羊腩返嚟打邊爐,
 
食完真係暖笠笠架!




 
早餐食豬雜粉、雞蛋腸粉和豆奶,
 
下午緊係又去弟婦屋企開餐啦!
 
弟婦仲自己曬臘肉添!
 
呢度其中有兩條係我嘅,
 
千祈唔好食咗我架!
 




 
今次同老公一齊返惠州,
 
有人幫手拎嘢,

買多少少家鄉嘢都唔怕啦!
 
弟婦仲蒸咗隻新鮮雞俾我帶返香港添呀!











 
呢間就係我哋間屋啦!
 
之前2樓係空蕩蕩
 
依家間咗2間套房,
 
希望過年前攪掂兼成功出租啦!
 
 

  
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

 

15 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!