2014年11月23日 星期日

惠州行

 
我啱啱由惠州返嚟啦!
 
呢次陪姑奶、姨甥和祺祺一齊去回鄉探親,
 
姨甥起碼超過30年冇返過惠州啦!
 
午餐食農家菜,
 
晚餐飲夜茶!




















 
老公冇返惠州,
 
但俾咗少少零用錢俾我,
 
咁即係要我買手信俾佢啦!
 
龍眼乾、蒜蓉花生、河源支竹,
 
5蚊3斤柑,
 
仲有靚靚惠州梅菜呀!
 
今次自己拎咁多嘢返香港,
 
好鬼重呀!


 



 





 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

16 則留言 :

  1. 又有好野食,正!!! 下次要拎車仔啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我真係冇諗過買嘢架,所以冇拎環保袋添呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 見到咁平靚正,唔買對唔住自己呀!

      刪除
  3. 好豐富啊 ! 碟豆腐好滑 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!