2014年11月2日 星期日

密密上,密密食

 
上個星期五六日,
 
我和姑奶又走咗上惠州,
 
因為姪孫1歲生日,
 
姪仔買咗好多海鮮請我哋食。
 
返到惠州,
 
求求其其搵間茶餐廳食午餐,
 
燒鵝飯29蚊人仔、咸雞飯24蚊人仔、加8蚊人仔有壺西洋菜生魚湯。
 





 
晚餐就食海鮮,
 
姪仔負責買,
 
堂弟和堂弟婦負責煮,
 
我緊係負責食啦!
 




 
瞓醒又走咗出去飲茶,
 
食咗6樣嘢81蚊人仔,
 
好似貴咗少少囉!
 



 
飲完茶冇耐,
 
又買咗幾個炒粉麵和肉丸湯返屋企食。
 
晚餐得4個人食,
 
冇煮出街食呀!
 






 
早餐又去市場食兼買餸,
 
今日收穫~菜芯¥2,春菜¥1.5,柑¥5有3斤,馬蹄¥7。
 
食埋堂弟婦為我哋準備嘅午餐,
 
我哋又返香港啦!

 
 















 
唔記得講,
 
上次老公佢哋整爛咗張麻雀枱,
 
於是平平哋又買咗張電動麻雀枱返嚟,
 
依家屋企冇嘢多,
 
麻雀就最多(5套)!
 
至於新屋已經開始裝修,
 
希望聖誕節前可以完工啦!
 
 



 
   
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

12 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!