2014年11月17日 星期一

惠州飲滿月酒

 
由於星期日要返惠州飲滿月酒,
 
所以星期六同姑奶一早返咗惠州,
 
老公就星期日一早趕過嚟!
 
返到去堂弟屋企,
 
即刻有好嘢食!
 
黑豆馬蹄竹蔗蚊羊腩,
 
好補身啊!
 
 






 
 
星期日中午,
 
我哋就去咗堂妹家,
 
看看姨甥初生BB;
 
係惠州飲宴好多時都係安排下午的,
 
可能鄉下地方興掛!
 
有紅雞蛋、雞酒、腌雞、炆鵝、蝦、魚,
 
好豐富呀!
 















 
下面果個係回禮糕點客家茶粿,
 
軟軟的,
 
煙煙韌韌的,
 
甜甜的,
 
好好食呀!
 




 
今次冇咩時間買手信,
 
剩係揀咗個大南瓜,
 
足足4斤幾重,
 
講價講到3蚊人仔一個,
 
嘻嘻,
 
好彩唔使我拎咋!
 
花生、花生糖和蠶豆係羅湖過關前關口買,
 
上次食過花生糖味道唔錯,
 
每樣都係10蚊包呀!
 
至於大芥菜係鄉下親友自家種架!
 
 
  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 
 
 

10 則留言 :

  1. 客家茶粿最想食,HK一定食唔到

    回覆刪除
  2. 惠州,以前我年輕時常常都去,嗰陣時從深圳要「櫈」三、四個小時車至到…
    而家就唔同哂,你post 啲食物好靚又好正,睇見就想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家返惠州好方便,1小時15分鐘就到啦!有時間返去行下食下都唔錯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!