2014年8月11日 星期一

食住在惠州

 
前兩日返咗惠州,
 
依家我哋又有個新落腳點啦!
 
唔使下下返惠州住親戚家或租酒店,
 
簡簡單單嘅裝修,
 
最緊要係有張新自動麻雀枱!
 


 
 

 
住嘅地方雖然近鄉郊,
 
但都搵到好嘢食架!
 
原來搬屋真係好攰,
 
仲好鬼肚餓添!

 
 

 








 
 
食飽飽,
 
老公和姑奶負責將物品歸位,
 
而我呢???
 
一睇就知我去咗邊啦!
 
下午幾位朋友嚟到,
 
一齊去食晚飯囉!
 
 
 
 
 







 
 
食完晚飯又繼續打到天昏地暗,
 
老公佢哋半夜2點幾3點先收場,
 
我早早投降瞓覺囉!
 
點解要選擇住鄉下???
 
一來住近親戚屋企附近,
 
二來唔使行10分鐘就有個大市場,
 
啱哂我呀!
 
食埋個地道早餐,
 
好味道呀!
 

 
 








 
個豬雜粉超好食,

冇味精架!

市場裡賣鮮肉、魚、雜貨、藥材,

不過因為做批發,
 
所以好早就收檔,
 
今次街係買咗4條苦瓜2蚊雞, 
 
1斤獨子蒜都係9蚊咋!
 
呢個飯盒有燒鴨、蛋、菜和豆腐,
 
都係12蚊咋!
 
晚上朋友又帶我哋去食海鮮; 
 
呢餐平到笑,
 
二佰蚊都唔使,
 
但坐街邊,
 
超熱呀!
 
















 
 
今次買咗少少手信,
 
陳皮梅、杏仁、腰果、魚乾和餅呀!
 

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

23 則留言 :

  1. 買左新屋呀,呢處好多野食喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過住近鄉郊,有車先方便呀!

      刪除
  2. 感覺上, 自己洗牌好玩D喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,初初都係架,不過依家習慣咗又覺得好方便喎!

      刪除
  3. 又搬新屋,恭喜晒!鄉下空氣好,D嘢又平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 次次去親市場都好開心,買到唔少平嘢呀!

      刪除
  4. 住家都放張自動麻雀枱.....間屋一定好大地方呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間屋一D都唔大,但都要買麻雀機呀! ^.^

      刪除
  5. 我訂定房先呀,三日兩夜,包唔包兩餐呀。

    回覆刪除
  6. 是大型屋苑嗎?約多少$$

    回覆刪除
  7. 大陸D燒蠔我都好中意食...對上一次去深圳向西食, 已經要是20三隻了...貴左

    回覆刪除
  8. 有自動麻雀枱方便又輕鬆 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!