2014年8月1日 星期五

2014年台中之旅~手信篇


今次去咗台灣台中4日,

本來諗住唔買嘢架,

(哈哈,識我嘅人肯定唔會信!)

點知每日都見到想買嘅嘢,

唔覺唔覺又買咗好多手信啦!
















 
今次仲買埋檜木香球和檜木精油,
 
香球可以除異味和驅蟲,
 
精油就可以防小黑蚊,
 
可惜買得少,
 
下次要再去入貨先得呀!
 
 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

26 則留言 :

  1. Hello 雀后,

    請問那樽花織籽是甚麼來的? 零食還是調味料呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個就係蘭香子,對腸道蠕動、排便好有幫助架!

      刪除
  2. 你就好啦!又有得旅行!
    最正有手信買嘛! 台灣的手信真吸引人了!

    回覆刪除
  3. 去旅行真係好難唔買嘢, 仲會越買越高興 :)

    回覆刪除
  4. 嘩....真係好多.......買果陣時一定好爽

    回覆刪除
  5. 金蘭油膏,台灣人生活中最不可或缺的調味料 (^o^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,唔買好似冇嚟過台灣咁呀!

      刪除
  6. 你吾買手信。。。杀左我啦,哈~

    回覆刪除
  7. 你唔買野嗰日真係有問題!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔買野嗰日真係有問題~我都覺得係呀!

      刪除
  8. 有咁多食物,點忍得手吾買。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!