2014年8月29日 星期五

舊曆生日

 
今日係我舊曆生日,
 
所以提前約埋母親大人、姐姐和妹妹一家齊齊嚟慶祝,
 
多謝妹妹送給我的生日蛋糕。
 
喂喂喂,
 
我仲要慶祝新曆生日架!
 
 
 


咖哩豬皮蘿蔔魚蛋



南乳蓮藕木耳支竹冬菇炆豆腐卜
 


豉油雞翼腸仔
 


外賣燒鴨
 


素湯~猴頭菇粟米甘筍紅腰豆栗子紅棗果皮
 



蠔油生菜
 
 
 
 
 
 
   
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 
 
 

27 則留言 :

  1. 生日快樂,心想事成,順順利利,身體健康!

    回覆刪除
  2. 祝您:生日快樂!身體健康!煮多D美食!繼續寫食譜!

    回覆刪除
  3. 祝妳生日快樂 ! 身體健康 ! 事事如意 !

    回覆刪除
  4. 祝雀后生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  5. 雀后...生日快樂...祝你日日都咁靚, 餐餐有好餸....之餘仲打多D斧頭~~

    我跟你整咗串燒雞, 買咗印尼嗰隻沙嗲醬,不過嫌太勁花生味.. 有冇D冇咁重花生既沙嗲醬可以介紹呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過用利川沙爹醬,味道都唔錯架!不過有D辣辣哋呀!

      刪除
  6. 生日快樂,哈哈,又有藉口食多餐

    回覆刪除
  7. 祝你生日快樂,身體健康!咖哩豬皮蘿蔔魚蛋是你拿手好戲啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋個個都鐘意食咖哩豬皮蘿蔔魚蛋,點名一定要食呀!

      刪除
  8. 祝 生日快樂!日日有好野食!

    回覆刪除
  9. 生日快樂 繼續煮好餸 天天開心

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!