2014年8月4日 星期一

梅菜炆排骨

 
噚日上facebook見到有網友煮我舊食譜嘅~梅菜炆排骨,

攪到我又想食埋一份添呀!

依家好多時煮排骨,

我鐘意買飛排,

佢又腍又滑,

煎、炒、炆定炸,

點整都咁好食架!
 





 
 

材料: 飛排排骨(約$40)、梅菜1大棵、薑2片

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油少許、生油少連

調味: 豉油1湯匙、老抽1湯匙、冰糖1~2小粒、熱水3碗

做法: 飛排排骨用醃料醃2小時;梅菜浸30分鐘切碎,

用白鑊(即不用落油)炒梅菜至乾身後,加1茶匙糖炒勻盛起;

凍油落玫瑰鍋,加薑片和排骨煎香後贊1湯匙紹酒,

落梅菜和調味,用中大火煮滾後轉小火炆45分鐘便成。

(如汁多可加少少粟粉水埋茨汁)



  
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

22 則留言 :

  1. 哈哈!我第一吾該加多雙筷子.

    回覆刪除
  2. 飛排?記低先(^ν^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 飛排要早上先有得賣,遲去就賣哂架啦!

      刪除
  3. 腓排腍滑好多,不過,時時買唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我次次8點半左右去百佳裡面肉檔買,買熟哂架啦!

      刪除
  4. 炆排骨好味道 , 但我比較喜愛梅菜炆雞翼呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅菜炆雞翼,一樣咁好味道呀!

      刪除
  5. 梅菜...配好多味餸都岩...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅菜係百搭架,配唔同材料都咁好食。

      刪除
  6. 我都鍾意食梅菜燜嘅餸,不過買到D唔靚梅菜就真係嘥氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次返香港,我去惠州買靚梅菜俾妳啦!

      刪除
  7. 超市唔見有飛排買0既 , 今日試下去街市搵如果有我又跟妳煮呢味正餸 .

    回覆刪除
  8. 我買腩排多呀!~因為我老公鍾意食呢~!

    回覆刪除
  9. 请问是甜梅菜或者咸梅菜?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!