2014年8月3日 星期日

2014年台中之旅~第二日

 
2014年7月29日
 
因為有祈祈BB係度,
 
所以我哋揀團都會係比較悠閒,
 
唔會晨早morning call的。
 
所以呢幾日通常都係8點半起身,
 
10點半出發去景點,
 
抖足精神食早餐囉!
 






 
 
今日第一個景點就係去南投埔里~清境農場,
 
去清境呢段路彎彎曲曲,
 
條路又好鬼窄,
 
妳咪話,
 
我都有D驚驚哋架!
 
上到去,
 
個個團友都俾佢哋D水蜜桃吸引住呀!
 
 













 
上到去2044米食個~擺夷風情餐,
 
好似導遊話齋,
 
好食就食多D,
 
唔好食就食飽D,
 
咁又一餐囉!
 
















 
 
食完飯,
 
我哋就去青青草原睇羊仔,
 
上到2000幾米高嘅山,
 
雲霧就在眼前,
 
吹住涼涼哋嘅山風,
 
真係好舒服架;
 
拔,
 
我同姐姐唔知係咪有高山反應,
 
行行下好唔舒服,
 
面青口唇白、標汗、頭痛,
 
好驚行唔返上山呀!
 
身體咁差,
 
仲話想去西藏,
 
我諗我呢世都唔使諗囉!
 











 
 
呢日我哋住楓樺台一渡假村,
 
房內有私人花園浴池,
 
祈祈BB見到不知幾興奮呀!
 
 

 














 
 
一面食飯,
 
一面睇民族表演,
 
飯後仲有興趣活動~穿頸鍊!
 












 







 
返到房,
 
有個小小小型水果宴,
 
愛文芒果、 蜜桃、香蕉和橙,
 
超正呀!
 

    
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  


 
 

18 則留言 :

  1. 哈哈……好搞嘢呀!^^ 排排坐,串珠仔,好似係社區参加興趣班,聯想唔到,原來係台中旅行,呢個安排都好特别。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我都好耐冇串珠仔,玩下都唔錯架!

      刪除
  2. 我試過去grand canyon 都有高山症,不過原來要行得慢,唔好咁興奮,等身體適應,便無事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋就係衰心急,行得太快呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都想架,不過以我心身體力,應該唔達標囉!

      刪除
  4. 當造蔬果,唔方便帶走,都要食多幾個。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢玩到話唔返香港,要留係酒店住呀!

      刪除
  6. 祈祈BB愈大愈靚女好可愛啊 ! 食物和節目都好豐富 .

    回覆刪除
  7. 係,我上次都有高山症,睇怕我都吾去得西藏

    回覆刪除
  8. 台灣d 嘢真係好食~最緊要係價錢唔貴呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾鐘意台灣,感覺令人好舒服呀!

      刪除
  9. 請問溫泉酒店名稱 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間叫楓樺台一渡假村,不過我覺得日月潭5星級雲品酒店個溫泉最正呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!