2014年5月8日 星期四

芙蓉蛋飯

芙蓉蛋飯,
我咁大個女真係未係街食過,
因為自己整唔難啊!
而且鐘意落咩材料都得,
撈埋雞蛋煎成餅,
快靚正,
配個例湯~節瓜咸蛋肉片湯,
呢一餐又攪掂啦!






材料: 叉燒、芽菜、蔥段、雞蛋

調味: 鹽和胡椒粉

做法: 芽菜去頭尾出水15~20秒撈起瀝水;叉燒切絲備用;
雞蛋加調味打發好後,加入叉燒、芽菜、和蔥後攪勻,
燒熱易潔鑊落油倒入蛋液煎成蛋餅便成。
(材料自由配搭: 叉燒、洋蔥、火腿、蝦仁、芽菜、冬菇、蛋)





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

21 則留言 :

  1. 我都從來唔會出街食呢個飯, 自己煮5蚊雞都唔使,出面賣幾十蚊, 仲要炒到D蛋又老又鞋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未係街食過,自己煮平好多呀!

      刪除
  2. 芙蓉蛋自已整多好多料。

    回覆刪除
  3. 好耐以前晌街食過,印象中好油。自己整又平又好味又健康,好得多!

    回覆刪除
  4. 芙蓉蛋飯細時聽得多,未食過,又未見過,原來材料咁簡單。

    回覆刪除
  5. 我都唔會出街食芙蓉蛋

    回覆刪除
  6. 呵呵 , 呢款湯正呀 , 但唔知點解我會忘記咗0既 , 我又跟 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!