2014年5月21日 星期三

惠州飲宴篇(一)

 
2014年5月20日
 
愛你一世我愛你,
 
咁有意義的日子,
 
是嫁娶的好日子啊!
 
昨日大伯、大伯娘、姑奶、老公和我,
 
一行五人上惠州飲宴去。
 
主人家派了專車車我哋由深圳灣到惠州。
 
 














 
飲宴完後,
 
我哋返惠州住一晚,
 
由於人多,
 
唔想住係親戚屋企,
 
我哋又租住康舜商務酒店!
 





係酒店(麻雀)耍樂咗一陣,
 
又到咗晚飯嘅時候啦!
 
嚟到惠州,
 
緊係要食客家菜啦!
 











 
成枱都係餸,
 
呢餐食咗395人民幣呀!
 
主人家訂咗個貴賓房請我哋唱K,
 
嘻嘻,雀后又變咗歌后啦!
 
 



 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 

23 則留言 :

  1. 嘩.....妳le輪都番得好密喎....有冇枱咗惠州番嚟呀?哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日都落大雨,買咗少少嘢咋!

      刪除
  2. 又係食、食、食、想減肥都好難咯。

    回覆刪除
  3. 你地家鄉飲酒食中午,咁得意

    回覆刪除
  4. 你又返左去惠州飲,近來你好多節目,真開心。

    回覆刪除
  5. 哎呀,唔拍條片來睇下,等我聽下你D歌聲呀。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!