2014年5月7日 星期三

芳姨客家私房菜

 
今日約埋朋友仔,
 
3個女人入沙頭角食私房菜,
 
我哋坐55K小巴入去担水坑村落車,
 
跟住就行入村裡面搵芳姨私房菜啦!
 
由於呢度未入到沙頭角,
 
所以唔使攞禁區紙,
 
假期時應該會有遊客去行下,
 
附近有好多攤檔,
 
不過今日就冇開啦!
 
雖然路邊攤檔冇開,
 
但原來係芳姨屋企都有手信買架!
 
 














本來諗住食私房菜份量唔多啦,
 
咪一人叫一個餸,
 
加埋一個老火湯囉!
 
點知一埋位,
 
先知份量咁多,
 
3個女人邊食得哂吖,
 
一人飲咗3碗湯,
 
都仲有半煲湯剩呀!
 
 
梅菜扣肉、客家咸雞、上海燴魚肚、土伏苓煲豬尾骨湯!
 
 







睇下我買咗咩手信啦!




五指毛桃、菜脯
 



薑糖、果皮
 


 
勁多花生餡嘅炒米餅
 


 
黑鬼油,用嚟炆豬肉嘅
 



蕎頭、醃蘿蔔
 
 
 
客家咸雞
 
 
 
想入去食私房菜嘅話,
 
記得預早預約呀!
 
 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

20 則留言 :

  1. 下次你做領隊,帶埋我去

    回覆刪除
  2. 嘩份量真係好多喎 , 三個女人一定食唔哂了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. D餸菜,我哋各自裝哂返屋企,但D湯就真係飲唔哂啦!

      刪除
  3. 睇到都想去,,,食''

    回覆刪除
  4. 我下次都要去呀!記得預埋我。

    回覆刪除
  5. 我又去, 要組團呀! 那些五指毛桃很新鮮,平時見到果D好黑的。

    回覆刪除
  6. Woow!咁好餸, 我都去刷番餐啦! 客家咸雞貴嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算貴,$100隻,不過要預早訂呀!

      刪除
  7. 嘩, 一大兜湯真係好啱我, 好想去埋一份呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋已經好盡力飲湯架啦,但真係飲唔哂呀!

      刪除
  8. 芳姨私房菜貴唔貴呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 3餸1湯$580,份量多,真材實料,物有所值呀!

      刪除
  9. 回覆
    1. 係一支好似老抽嘅醬油,用嚟炆豬肉好好食架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!