2014年5月16日 星期五

半自助餐~銅鑼灣皇冠假日酒店


今日約咗朋友仔去銅鑼灣食嘢,

順便去sogo行下,

適逢係佢哋感謝周年慶,

真係好多人呀!

超多強國人拉喼掃貨,

化妝品、包包等等,

我哋買完嘢後,

就去咗銅鑼灣皇冠假日酒店食半自助餐,

呢個半自助餐團購價$171+10%,

自助前菜、海鮮、甜品、雪糕等任食,

仲可以係五款主菜中任揀一款添!

我哋揀嘅主菜有三文魚和海鮮意粉。

 













 

 
 
 
今日係sogo買咗個Longchamp輕便袋,

7折$840。
 


 


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

18 則留言 :

  1. 上年暑假去過 Sogo ,但係真係好怕同 D 五星人迫!真係好似唔使錢咁!

    回覆刪除
  2. 呢間自助餐都幾抵喎, 我都想去SOGO, 不過要等下星期好天少少先過去喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係團購價嚟架,都幾抵食呀!

      刪除
  3. Sogo 甚少去了 , 實在太多遊客最怕那些拉車仔 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次佢哋唔係拉車仔,係拉喼呀!@@"

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢個係團購價嚟架,都幾抵食呀!

      刪除
  5. 個半自助餐幾抵喎,揾日去試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係團購價嚟架,都幾抵食呀!

      刪除
  6. 百多元, 有咁多嘢食....好味又抵喎 !

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!