2014年5月22日 星期四

惠州飲宴篇(二)

 
2014年5月21日
 
其實惠州好似香港咁,
 
連續落咗好多日大雨,
 
仲水浸得好犀利添!
 
落咁大雨度度都濕淋淋,
 
購物興致大減,
 
不過總會有收穫的。
 
 

茶葉加菊花


木櫈仔25人民幣


腐乳和豉油


堂弟送的茶葉和姑奶幫手買的冬菇和茶樹菇


呢3條青瓜係姑奶買的,
 
超抵,
 
估下幾錢???
 
辛苦哂堂弟婦為我哋準備午餐! 

 
 
 











嘻嘻,
 
今次又帶咗隻新鮮自家養走地雞返嚟,
 
好味道呀!
 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 
 

45 則留言 :

  1. 嘩 .... 好多餸啊 ! 睇到流口水呀 !

    回覆刪除
  2. 嘩, 鹹菜豬腸, 好耐未食過啦, 好多功夫喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋用新鮮豬腸煮,勁有咬口,老公唔係咁鐘意,佢吩咐我要我整腍豬腸俾佢食喎!

      刪除
  3. 你夫家是惠城嗎?
    你回鄉買樓,無論是惠城、惠陽或大亞灣都有很多新盤選擇。
    而且,惠州樓價一向都相當平宜,平均30-50萬已有一間。
    你仍選擇不了?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現惠州重點發展環大亞灣新區(即惠陽部份地段及大亞灣),現在不斷起很多基建,如高速、城軌、輕軌公路網,接駁去深圳及東莞,相信只要等多六年左右,到2020年,樓價就能翻一倍。

      刪除
    2. 我哋都睇過惠州市區嘅樓,過萬蚊尺,唔平呀!

      刪除
  4. 你弟婦真係利害,成枱餸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢次次都煮一枱餸請我哋食架!

      刪除
  5. 我是客家人,見到咁多家鄉餸,好想食呀!

    回覆刪除
  6. 嘩....豬腸, 我都好喜歡食...! 又想食, 又怕食的豬腸....唉, 流口水呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,豬腸,我哋一家大細都好like架!話唔定明天我會整嚟食呀

      刪除
  7. 請問D茶葉好飲嗎?大约多少錢一包呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋係批發市場買,綠色果包係綠茶25蚊人仔(半斤裝)、中間4包係鐵觀音每包10蚊人仔(半斤裝)、普洱茶10蚊人仔(半斤裝)

      刪除
    2. 上面包透明袋的胎菊多少錢/斤? 批發市場,有沒有地址?

      刪除
    3. 胎菊250g60蚊人斤,呢度30蚊人仔。
      係中國,1斤即500g 呀!

      刪除
  8. 咸菜豬大腸同苦瓜釀肉, 大少見到一定開心C!

    回覆刪除
  9. 你幾時帶我去食一餐呀,我鍾意家鄉菜呀。

    回覆刪除
  10. 果朝見你咁早系度等B2車,原來你返去飲^e^,我都好中意返家鄉飲喜酒,嘩……成枱都系餸,有12碟餸,好勁,睇到都開心 ^o^ 哈哈!!!

    回覆刪除
  11. 不用呀! 惠城區不用過萬元/呎。

    你所指的應該是國內指的平方米,即是1平米= 香港接近11呎 (我記得好似1平米= 10.86呎左右)。
    所以,你說過萬元/平方,即等於香港的過千元/呎。
    香港是用英吋去計,但現在國際化都是用平方米。例如:香港去買布會說要1碼,就是3呎=36CM,這是英式計法。而國內或國際則會說是1米,即是3呎3吋=39CM,中國及國際會用CM(厘米),不用英吋的。
    再例如:香港人會說體重多少磅,但中國及國際則會說是多少公斤(KG)。

    這是我們香港人去到國內,經常都看不懂及易混淆的。

    惠城區最貴都是去到7-8千元/平方米 = 香港 700-800元/呎;
    惠陽區平均是5-6千元/平方米 = 香港 500-600元/呎;
    大亞灣則更平宜,約4-5千多元/平方米 = 香港 400-500元/呎。
    (當然以上全部都要折合人民幣計算)

    簡單計,惠城區平均以買一間1,000呎去計,都是去到70-80萬人民幣左右。
    而,惠陽區平均都是4-50萬人民幣左右。

    除了是一線城市,如北京、上海、深圳等才會去到"萬萬聲"/平方米,否則惠州雖則現升格說是二線,但樓價仍十分平宜,平均3-40萬左右已能買到一間,是相當平宜的。

    再講,去大陸買樓,要也很懂每個發展高的賣樓策略,有些會自我抬價很高,完全超出應有的合理價錢,因不似香港資訊透明度高,有得比較。

    回覆刪除
  12. 不過,你鄉下是惠城區,當然會想買近親戚都同在惠城。
    但,其實現在整個惠州重點發展的是惠陽及大亞灣,他們叫做環大亞灣,即是由惠陽經濟開發區(部份惠陽地方)起計至大亞灣一段。比起惠城區,惠陽及大亞灣會更有發展潛力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋係惠州已購入600尺村屋了。

      刪除
  13. 惠州比起週邊的城市,深圳更不用講,如東莞、順德、番禺、中山等,其樓價都十分平宜;所以近年吸引很多香港人都去惠陽、大亞灣買樓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 03年我哋係深圳布吉已置業,比起現在,棲價升了5~6倍呀!

      刪除
  14. 村屋即農民房? 有沒有房產證? 有沒有保障的? 那買了要多少錢呀? (太多問題了...)

    那你03年在布吉買了樓,應該知道國內的用語與說法跟我們香港不同了。若果連惠州都可以去到萬元/呎,那深圳可能要去千萬元/呎啦,那還比起香港更貴呢! 說笑,哈哈!

    深圳現在的樓價貴到飛起,你這層深圳的是出租還是渡假? 為何惠州的你都買了,回去不住,反要租酒店住呢? 同樣你都出租了嗎? 惠州的可以租到多少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 那你深圳布吉03年時買多少錢? 幾大呀?

      刪除
    2. 當年好似34萬左右呀!900尺左右啦!

      刪除
    3. 惠州係親戚建的村屋,仲未起好呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!