2014年4月20日 星期日

惹味三杯雞

 

本來呢個復活節我冇諗過出門架, 


而妹妹一家和母親大人原定明日去澳門玩3日2夜,
 
但近日母親大人身體不適,
 
就係咁,
 
我會代咗佢個位置,
 
可以同祈祈BB齊齊去玩啦!
 
老公吩咐我咩手信都唔好買,
 
但我驚我忍唔到手喎!

 
 









材料: 雞全翼2磅(約8隻)、乾蔥3大粒(切半)、蔥段4條、麻油少許
 
醃料: 鹽1.5茶匙、胡椒粉少許、紹酒1湯匙
 
調味: 豉油2湯匙、紹酒2湯匙、糖2湯匙、老抽1湯匙、水6湯匙
 
做法: 雞全翼解凍後切件,用醃料醃1小時;
 
燒熱油鑊落雞翼煎封兩面後,加入乾蔥頭、蔥頭和調味,
 
煮至收汁後,加入餘下蔥段和落少許麻油便成。



 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 



30 則留言 :

  1. 買少少鍾意食嘅,多就費事拎喇~
    腰果曲奇,香港無。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我要睇下係何生度有冇斬獲先買手信啦!

      刪除
  2. 流晒口水﹗咦, 您究竟識整幾多種雞翼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都冇計過喎,不過雞翼食譜千變萬化,點整都咁好味道呀!

      刪除
  3. 點會忍到手呀,少少地都買半個喼啦!!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次帶背囊咋,真係要忍忍手先得啦!

      刪除
  4. 見你用得个镬几好!係咩牌孑呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個易潔鑊係日本城買架,28寸二佰零蚊都幾好用架!

      刪除
  5. 出奇不意有得去玩, 最是開心, 但祝百有早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,佢對腳唔聽話,風濕骨痛呀!

      刪除
  6. 贏多D!買多D手信呀!牛肉乾、杏仁餅.......統統買晒返黎!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳門D嘢都幾貴,買咗cheap cheap 手信咋!

      刪除
  7. 回覆
    1. 暫時買咗少少手信,應該唔會買太多,澳門D嘢都幾貴。

      刪除
  8. 雞翼百食不厭,去澳門揾何生,買多D手信返來。

    回覆刪除
  9. 妳煮雞翼好上色....色澤好靚呀 !!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 晚晚抽1個鐘入賭場咋!離開太耐,祈祈B B會扭計架!

      刪除
  11. 嘩~去澳門玩~一定有好多好嘢食呢~ENJOY!~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!