2014年4月16日 星期三

魚露雞翼

 
噚日上網睇番肥媽嘅新節目,
 
第一集就整咗10款雞翼;
 
雞翼,
 
真係點整都咁好食,
 
除咗呢10款唔同口味外,
 
我覺得魚露雞翼都好好食架!
 



 


材料: 雞翼14隻、蒜蓉和乾蔥蓉

醃料:魚露2.5匙羹、花雕酒1湯羹、糖1茶匙和老抽半湯匙

做法:雞翼解凍後剪開一半,加醃料、蒜蓉和乾蔥蓉醃半天或隔日;

炸雞翼前盡量抹去蒜蓉和乾蔥蓉,燒熱油將雞翼炸至金黃色撈起,

食飯前再將雞翼翻炸一次先夠脆身o架!





  

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



雀后(添飯)Facebook Fan Page
 

 

30 則留言 :

  1. 我覺得雞翼同豬排都係百變嘅餸菜呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,兩樣黠整都咁好食呀!

      刪除
  2. 炸野夠香口
    不過耗油太多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用好少油,而且唔會嘥,剩底嘅油用嚟炒菜呀!

      刪除
  3. 呢個我成日整, 返炸多次乾身D, 好味D同泰D㗎.

    回覆刪除
  4. 1隻雞翼????

    不過我跟

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,打少咗添,係14隻雞翼先啱呀!

      刪除
  5. 今日見超市巴西雞翼要$19lb@_@

    回覆刪除
  6. 魚露....我都麻麻地.
    有好多配料來做雞翼, 故我冇試過用魚露來煮雞....!!

    回覆刪除
  7. 魚露醃雞翼,肯定好味啦

    回覆刪除
  8. 講真,煮雞翼,唔洗佢教都得啦。 而且一次過煮咁多樣, 睇到眼都花呀。

    回覆刪除
  9. 我會入焗爐焗, 怕炸嘢.

    回覆刪除
  10. 我最記得佢用雞翼滾湯, 見到都唔開胃呀~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!