2014年4月14日 星期一

照燒鯖魚


前排行超市,

見到鯖魚做緊特價,

梗係要買定幾條放係冰箱,

咁就可以隨時攞嚟加餸都得啦!












材料: 鯖魚1條

醃料: 薑蓉和米酒少許

調味: 日本豉油、味醂、米酒、糖和水各1湯匙

做法: 鯖魚洗淨後切件,用廚紙印乾水份後,加入醃料醃15分鐘;

燒熱油鑊(中火)將鯖魚皮向下煎至少少金黃色後,反轉煎另一面,

加入調味煮滾後轉小火,慢慢煮至汁濃便成。

(中途要反轉鯖魚等兩面平均上色)



  

 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

24 則留言 :

  1. 我平時都會買定包看門口, 昨晚就用佢來煮蕃茄 ! 下次跟你做照燒先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用照燒汁煮鯖魚,味道都唔錯架!

      刪除
  2. 水爺好LIKE食鯖魚架,不過我只係用現成燒汁,有機會都想自己調味﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有支味醂係度,咪自己調味囉!

      刪除
  3. 請問米酒可轉花彫酒?味醂在那裹買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇米酒咪用紹酒囉,冇問題呀!味醂係日式超市、12蚊店和大型超超級廣場都應該有呀!

      刪除
  4. 煮得很吸引,自己都想煑來食。賣相一流

    回覆刪除
  5. 我都買左幾條放雪櫃,隨時有得食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時唔知煮咩餸,簡簡單單煮呢個餸都幾好架!

      刪除
  6. 夠边個食呀, 唔夠分喎!

    回覆刪除
  7. 我平時都係會焗,今日跟你用照燒汁,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用自製照燒汁煮鯖魚,味道都唔錯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!