2014年1月18日 星期六

西餅、蛋糕製作精選實習班(六)~第二堂

 
呢堂學整鳳梨酥和煙肉薯蓉批;
 
本來唔係整呢兩樣嘢架,
 
不過大家都想係過年前學整鳳梨酥,
 
所以亞sir俾我哋調堂呀!
 







 




 
 
 
  
 

大家想報名嘅話,請click~報名

 
 


 
     
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

22 則留言 :

  1. 剛出爐時,一定香噴噴~

    回覆刪除
  2. 我最鍾意食鳯梨酥好正呀 !

    回覆刪除
  3. 我鍾意鳳梨酥呀!個餡點煮架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞sir用糖冬瓜、罐頭菠難、糖炒架,最後加麵粉水埋獻!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!