2014年1月3日 星期五

西洋菜紅蘿蔔咸鴨腎排骨湯


朱家例湯又出場啦!
 
呢個湯真係百吃不厭架,
 
人哋話唔好飲隔夜菜湯,
 
因為菜放得耐會致癌喎!
 
但我次次都煲一大煲,
 
實飲唔哂喎,
 
點算好呢???
 




 

材料: 西洋菜2斤、紅蘿蔔2個、咸鴨腎4個、排骨$45、

蜜棗4粒、南北杏和果皮適量

做法: 西洋菜用鹽水浸20-30分鐘,洗2次;排骨出水後用少許鹽醃咸;

鴨腎、蜜棗和南北杏清洗備用;果皮浸軟去白色囊;

燒熱一煲水,將所有材料放入煲內,用大火煲滾後轉細火,

煲至1.5小時後,撈起咸鴨腎切片,再放入煲內煲多30分鐘,

加鹽調味便成。

(溫馨提示: 水滾後加西洋菜就唔會有苦澀味o架啦!)



 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

 

新年快樂~~!!

麒麟出版社想替雀后搞個廚藝班暨聯誼會,比個機會大家同雀后面對面交流廚藝心得,唔知大家會否有興趣參加呢?

日期:2月8日(農曆新年期間,星期六)[暫擬,可更改];
地點:葵興;
每班人數可容納約10-15人[暫時可有兩班];

黎唔黎都比d 意見我地同雀后呀~
1. 會否想參加?⋯⋯

2. 想學咩菜式?
3. 費用多少才合理?
4. 有咩先可以吸引您參加?
5. 其他

請比d 意見我地丫~~多謝~~

16 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!