2014年1月4日 星期六

洗錢日

 
今朝一早同老公落元朗,
 
去銀行、買生果、買麵包,
 
飲埋茶後返屋企都要3個幾鐘頭啦!
 
俾老公休息一陣,
 
又揸車落流浮山買嘢啦!
 
用15分鐘買到D平靚正海味,
 
咁多嘢加埋都係$1247,
 
超抵啦!
 
 


鱆魚

 
美國螺頭


沙爆魚肚


花膠
 

蝦米&蠔豉


咸魚

 
蝦醬
 
 



附上今日下午茶~奶醬厚多士!


   

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  
 

新年快樂~~!!

麒麟出版社想替雀后搞個廚藝班暨聯誼會,比個機會大家同雀后面對面交流廚藝心得,唔知大家會否有興趣參加呢?

日期:2月8日(農曆新年期間,星期六)[暫擬,可更改];
地點:葵興;
每班人數可容納約10-15人[暫時可有兩班];

黎唔黎都比d 意見我地同雀后呀~
1. 會否想參加?⋯⋯

2. 想學咩菜式?
3. 費用多少才合理?
4. 有咩先可以吸引您參加?
5. 其他

請比d 意見我地丫~~多謝~~

 

30 則留言 :

  1. 我想報名架,拔!你知架啦

    回覆刪除
  2. 海味好抵呀!
    葵與對我來講遠左D.

    回覆刪除
    回覆
    1. D海味真係幾抵架!葵興唔遠,近地鐵站口呀!

      刪除
  3. 地點ok,學的係屋企可以整得到既,而家好多人整自家麵包,可以教整麵包,小小意見希望幫到你

    回覆刪除
  4. 流浮山D野真係幾抵,不過真係好難得先入去一次﹗

    回覆刪除
  5. 2. 想學咩菜式?>>> 唔用雞汁菜式. 哈哈哈.

    回覆刪除
  6. 我都要買鱆魚,諗下特登去又幾遠下呀!

    回覆刪除
  7. 美國螺頭好靚呀,不過好似貴過新鮮嗰D呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有好多隻,可以煲好多次架!

      刪除
  8. 上次去大澳買嗰樽蝦醬又係又平又好味. 再响超市買嗰D已經冇咁好味...呢D野真係要去D特別地方買先得嫁. 不過流浮山同大澳一樣都係好遠呀~~

    回覆刪除
  9. 螺頭好靚 , 仲有咁多海味 , 收穫唔錯喎 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想買多D架,不過老公係身邊,唔方便狂掃呀!

      刪除
  10. 廚藝班不仿分享下小心得:如何炒蛋炒得嫰滑,如何掌握煎牛扒的熟度·····

    回覆刪除
  11. 老公响身邊先要買多D~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有佢係度買嘢就住就住,唔暢快呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!