2014年1月21日 星期二

洋蔥韭菜炒蛋

大魔怪嘅悠長聖誕假終於完咗啦!
今日開始返學,
我又可以乘機休息一下,
煮得簡單囉!
嗱,
唔好話我打斧頭勁,
我只係用盡屋企物資啫!
嘻嘻!




材料: 韭菜$1、洋蔥半個、雞蛋3隻

調味: 幼鹽、黑椒粒和麻油少許

做法: 洋蔥切絲;韭菜切段;雞蛋加調味打發好;

燒熱油鑊落洋蔥和韭菜頭炒香至有少少焦香,

加韭菜快炒後加蛋快速炒勻上碟便成。



  
大家想報名嘅話,請click~報名 

  

     



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

22 則留言 :

  1. 大魔怪會唔會唔吃韭菜啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋細細個真係唔食架,不過依家又唔抗拒喎!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係囉,佢間學校放假都幾長架!@@"

      刪除
  3. 回覆
    1. 係囉,佢間學校放假都幾長架!@@"

      刪除
  4. 安安 雀后~~我個仔至愛九菜,仲要炒蛋添...實會吃好多飯=..='

    回覆刪除
  5. 其實有時簡簡單單的材料就好好味了^^

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!