2013年10月25日 星期五

芝士豬柳蛋小漢堡包!

話時話,
 
我已經成4個月冇整包包啦!
 
部麵包機就嚟發霉都冇人理囉!
 
今日終於的起心肝整包包呀!
 



 
 





 
 
 


 
牛奶湯種 : 牛奶100g、高筋麵粉20g(用慢火煮成糊漿待涼備)
 

麵糰材料: 高筋麵粉270g、低筋麵粉30g、糖30g、鹽5g、

酵母6g、雞蛋液35g、
奶粉10g、牛奶100g、牛油25g
 
做法: 順序把材料放入麵包機,

牛奶湯種、鮮奶、蛋液、高筋麵粉、低筋麵粉、糖、
 
鹽和奶粉放在桶裡一角,酵母最好在麵粉上面挖洞,
 
不要太早接觸水和鹽,牛油切碎放面;按功能麵糰發酵制麵糰攪勻和發酵;
 
取出排氣和分割,滾圓靜待5分鐘;

造型後進行最後發酵,用保鮮紙蓋好靜待20分鐘;
 
掃上蛋液,放入焗爐用180度上下火焗20分鐘便成。
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

26 則留言 :

  1. 自己整嘅新鮮熱辣包配乜都好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好覺得係,好過食大集團嘅空心麵包呀!

      刪除
  2. 嘩!咁耐冇整,一出手就咁靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我求求其其滾圓就焗,冇咩造型呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 細細個,早餐或下午茶最啱食呀!

      刪除
  4. 雀后雀后 我係加油呀 我冇寫blog啦 我會時時嚟跟你學野呀 好彩可以留言比你

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油,做咩唔寫blog呀???好掛住妳呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,屋企冇哂粉,遲D要去走走粉先得!

      刪除
  6. 回覆
    1. 嘻嘻,細細個包包,啱我呀,唔使食咁多嘛!

      刪除
  7. 細細個容易食,食晒未呀?

    回覆刪除
  8. 牛奶湯種好似好易試下先,現在整包天氣一流,
    食咗落肚間直暖在心頭,我食啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 加咗湯種搓忱,個包軟熟好多架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!