2013年10月28日 星期一

有朋自遠方來!

網絡上認識好耐住在新加坡嘅Sophie,
 
昨日終於係香港見面啦!
 
今次blog聚有Sophie,Mei,lonely&囡囡和我,
 
我哋相約係灣仔陳勤記鹵鵝飯店食晚飯。
 






 
 
 
食完飯,
 
我哋仲去發記食甜品添。
 
 




 
 
 
最後,
 
嚟個大合照呀!
 


 
 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

24 則留言 :

  1. Mommy 今次返香港唔知一日食幾多餐呢? FB日日都見到好多美食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢真係日日食食食唔停呀!

      刪除
  2. 开心見到妳,多謝妳的大作

    回覆刪除
  3. 雀后,果然盡地主之誼,帶佢食好多美食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係人哋帶我去食好嘢就真!

      刪除
  4. 開心嘅一個晚上,又可以邊傾邊食好嘢!

    回覆刪除
  5. 雀后相識滿天下,卜聚好開心.

    回覆刪除
  6. 雀后!食咁多好野,睇黎又要食一排草先得囉,哈~ ~(講笑乍,食得是福)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,食埋今晚聽日要絕食添呀!>·<

      刪除
  7. Very happy dinner ! I knew Sophie also. I have met her once in HK.

    回覆刪除
  8. 好熱鬧好開心既聚會呢﹗

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!