2013年10月30日 星期三

有朋自遠方來2!

T&P由澳洲返嚟香港,

緊係要約出嚟見見面啦!

今次我哋約食自助餐,

地點灣仔萬麗酒店。

出席有T&P伉儷、lonely&囡囡、mei和我。
 
 













 
 
  
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

30 則留言 :

  1. 你真係好多會約出黎見面的blog友, 勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫blog咁耐,我都認識咗好多傾得埋嘅blog友架!

      刪除
  2. Blog友相聚好開心呀! 啲嘢食都好正.

    回覆刪除
  3. 好開心可以見到面一齊食餐飯.

    回覆刪除
  4. 好羨慕你哋呀!又可以同 T&P 見面 !
    Anyway, 灣仔萬麗酒店嘅自助餐確係唔錯,暑假我都同屋企人去過!

    回覆刪除
  5. 甜品正呀 ! blog 聚食自助餐可以坐耐些 .

    回覆刪除
  6. 嘩~有咁多好嘢食~~~實傾得好開心~!

    回覆刪除
  7. 又要食,又要傾,梗係好忙嘞。

    回覆刪除
  8. 上星期我朋友去食,都話嘢食幾好味,但係款式唔多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,生蠔好新鮮,不過食物真係唔多款囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!