2013年10月19日 星期六

元朗~蓬萊咖哩屋!

今日約咗朋友仔食午餐,
 
我揀咗去食咖哩,
 
成年幾冇去食,
 
冇咩退步,
 
仲有驚喜添!
 
















 
 
呢杯凍檸檬茶就係我哋嘅驚喜,
 
好香茶味,
 
侍應話係用印度茶葉泡而唔係茶包沖嘅,
 
好飲呀!
 
仲有驚喜係埋單俾咗張VIP咭俾我哋,
 
以為9折咭啦!
 
點知佢話係85折咭,
 
哈哈,
 
咁唔該俾多幾張我吖!

 
 

  

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 

21 則留言 :

  1. 佢D咖哩真係唔錯喎~~~想食呀!! 薄餅點咖哩一流

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋叫咗小辣,一D都唔辣,下次要試下中辣先得!

      刪除
  2. 正呀 , 我都好耐冇去幫襯了 , 引得我好想食添 .

    回覆刪除
  3. 你係VIP,同你一齊去食著數D喎.

    回覆刪除
  4. ~小辣吾辣就啱晒我同囡囡啦!我都要搵日去試下先!~

    回覆刪除
  5. 元朗真係多好野食, 反而屯門就愈整愈貴同難食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從V-city開咗後,屯門舖租越來越貴,生意好難做架!

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈,好呀,幾時返香港約埋一齊去食啦!

      刪除
  7. 咖喱餐間中食下又唔錯!

    回覆刪除
  8. 我要同VIP一齊去食, D食物同環境都唔錯喎~~~你好番未呀?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!