2013年4月10日 星期三

香草雞扒芝麻醬蕎麥麵 !


呢個復活節假期日日胃口大開,

我都係時候要開始減減體重啦!

所以呢兩日好積極咁搵畢業禮表演舞蹈,

今日開始教學生(2歲小朋友)跳舞,

如果日日教半個鐘,

出一身汗嘅話,

望會有效啦!

明明問咗大魔怪話唔食架嘛,

點知佢見到又話食,

攪到我食得兩啖麵咋!


 
 
 
 





材料: 雞扒2塊、蕎麥麵2包、青瓜半個、日式芝麻醬8湯匙

醃料: 鹽1.5茶匙、老抽半湯匙、紹酒半湯匙、糖1茶匙、

黑椒碎和香草適量、蒜蓉1湯匙

做法: 雞扒解凍後用醃料醃1小時;預熱焗爐180度15分鐘,

用上火焗雞扒(冇皮)20分鐘後,轉焗雞扒(有皮)15分鐘便成。

將蕎麥麵放入沸水煮2分鐘用筷子慢慢弄散後,


再放入冰水冷卻1分鐘撈起,放入雪櫃雪半小時;

青瓜切絲用鹽醃一會後倒出水份,

用凍滾水沖沖後瀝乾水份,放入雪櫃雪半小時;

從雪櫃取出蕎麥麵和青瓜絲,拌入芝麻醬放入碟上,

加埋焗好嘅雞扒便成。



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!