2013年4月17日 星期三

2013年廣州祭祖之旅~第二日!


4月14日星期日,

由於早上8:30要出發到番禺祭祖,

老公未夠5點就嘈醒我,

佢驚再瞓會過鐘喎???

唔係嘛,

咁早!

我再瞓至6:30起身梳洗後,

搵埋母親大人飲早茶。

早餐食咗63人仔咋!(3人)



 齊人(一行8人)就出發到番禺祭祖啦!

次次都係嬸嬸安排租車,

由廣州直達番禺蓮花山附近茭塘村啦!

年年返到祖屋,

老公和我都會玩下打水架!

記得以前細細個個井口好大,

點解依家咁細架!



堂姐、堂妹和堂弟,

我哋幾個係咪好似樣呢???

祭完祖,

我哋去市橋食飯,

農家菜,

真係好正呀!



食完飯,

我哋又要搭大巴返香港啦!

咁快就要走,

下次有時間一定要留耐D先得!
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!