2012年1月30日 星期一

梅菜鴨!


噚日整咗呢個梅菜鴨,

超正啦,

大小魔怪差D連骨都食埋呀!

所以次次我返惠州,

一定要帶D靚梅菜返嚟整呢個餸o架!

今次我買呢個鴨有成4斤,

超巨型呀!

我個24 cm LC煲都擺唔落隻鴨,

所以今次改用生鐵鑊嚟炆呀!



 







 


材料: 米鴨一隻、咸和甜梅菜各1棵、薑一大片

醃料: 老抽和紹酒各一湯匙

調味: 豉油2湯匙、老抽1湯匙、紹酒1湯匙、冰糖4粒(小)和5碗水

做法: 米鴨解凍洗淨後去頭和尾部,加醃料醃半日;

(最好將醃料搽勻鴨身裡裡外外)

梅菜浸洗切粒,用白鑊炒至乾身備用;

落少許油爆薑和略煎鴨的表面;加調味後用小火炆1小時,

隔去鴨油後,加埋梅菜炆多1小時,記得反轉鴨身,容易上色o架!

最後試味隨個人喜好加糖調味便成。
 

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!