2012年1月3日 星期二

2011中國肇慶之旅~第二天(12月30日)

 

食完酒店早餐後,

我哋起程出發去盤龍峽啦!

全程我哋一路影相一路行山,

行咗2個鐘頭,

又上山又落山,

行完兩隻小腿好酸軟呀!


行完山都成1點啦,

又攰又肚餓,

係附近餐廳食午餐。

跟住我哋去金林水鄉,

坐木筏遊水鄉,

免費試飲米酒和食豆腐花一碗。

 




坐番2個半鐘頭返肇慶,

去酒店餐廳食自助晚餐,

個晚餐都幾多嘢食,

又發揮我影相本色,

我負責攞好多嘢食,

搵人幫我食哂佢呀!

 
 
 
  
家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!