2011年9月17日 星期六

紅磡都會海逸酒店自助晚餐!

 

今日我哋blog友又有聚會,

出席有T&P伉儷、lonely、bigheadMable@草、sand sand和我,

地點係紅磡都會海逸酒店。

大致D嘢食都唔錯呀!

值得推介係甜品,

芒果拿玻侖、杏汁燕窩和魚翅湯,

味道唔錯呀!

不過大家都覺得以咁嘅價錢,

冇新鮮蠔食,

每人要成$450,

(我哋已經打咗8折)

好似唔抵囉!
 


T&P幫我由澳洲帶嚟嘅整麵條機,

佢哋唔肯收番我錢,

真係好多謝佢哋呀!

仲有澳洲朱古力餅。



仲有,

一份神秘人送給我的生日禮物,

錫哂妳呀!

 
 
 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!