2011年9月12日 星期一

又嚟敗家!



今日放咗工,

無無聊聊行咗去people門市,

問個sales有冇最新Samsung Galaxy SII~白色,

佢竟然話有,

攪到我心思思、手痕痕,

就係咁出咗部新電話啦!

仲轉咗個無限上網plan$68,

至於機價呢???

$4680咋!

買埋個靚靚粉紅色保護套,

好靚啊!

唔知有冇人sponsor我呢???

冇就要大小魔怪節衣縮食啦!

哈哈!
 
 
 
 
 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!