2011年9月4日 星期日

慶生的第一炮~藍莓芝士蛋糕!


 
又大一歲啦!

雖然仲有一日先到,

但係母親大人佢哋今日book咗間酒樓房,

請我唱K、麻雀耍樂兼食晚飯,


 (不過唔出錢俾我打牌呀!)

為咗答謝家人嘅厚愛,

我專登整咗個芝士蛋糕請大家食,

希望佢哋鐘意啦!

慶生的第一炮~藍莓芝士蛋糕!
 

材料: 忌廉芝士250g、忌廉200g、鮮奶200g、糖2湯匙、牛油30g、

麥維他消化餅8塊、2隻蛋、麵粉2湯匙、檸檬汁半湯匙和粒粒藍莓果醬

做法: 將麥維他消化餅搓碎,加入已叮溶嘅牛油,放入餅模內壓平後,

入雪櫃雪一陣;將蛋打勻好備用;忌廉芝士放於室溫一小時,

用叉搓散忌廉芝士,加蛋液、牛奶、忌廉、檸檬汁和糖打勻;

將麵粉過篩後加入芝士粉漿內攪勻;

預熱焗爐170度15分鐘,並加水入焗盆;


將芝士粉漿過篩2次後倒入蛋糕模內,輕輕"凳"佢幾下,

 
等D氣泡浮面後,用牙籤刺穿D泡泡,用鍚紙包好蛋糕模底,
 座在水焗盆中用上下火焗45分鐘,最後15分鐘轉上火焗蛋糕面,

小心睇住爐火,以免焗燶和焗爆面,
取出蛋糕後待涼後,

在芝士蛋糕面塗上粒粒藍莓果醬,放入雪櫃雪隔夜。
  


 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!