2011年9月14日 星期三

蝦醬豬扒!


今日亞虎又short short哋,

全日收唔到大家係blog裡面回應和回覆嘅e-mail,

真係激死人啦!

唔知幾時先整番好呢,

依家我有少少問題就會e-mail俾亞虎,

煩下佢哋都好嘛!

自上次整咗個蝦醬雞翼之後,

到依家我仲回味緊呀!

今日就整咗呢個啦!





材料: 梅頭豬扒4件、蒜蓉、雞蛋1隻、粟粉

醃料: 蝦醬1湯匙、糖2茶匙、粟粉1茶匙、紹酒和老抽各少許

做法: 將豬扒兩面用刀背拍鬆後,加醃料和蒜蓉醃1小時,

沾上蛋液和粟粉,放落油鑊炸至金黃色或熟,隔油上碟便成。



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!