2010年5月8日 星期六

日日都是母親節!

 


166mothersday52.gif



 
明天是母親節,
 
 
祝天下母親~母親節快樂!
 
做子女的要繼續孝順母親呀!
 


不過,我總覺得日日都是母親節,
並不需要在此日子到酒樓吃一餐機械式餸菜,
又貴又唔好食,
仲要等位,服務態度自然差啦!
今日,我家集齊了3位母親,
奶奶、母親大人和我,
由我做一頓家常菜給家人吃!

   大豆芽蕃茄豆腐咸排骨湯

手撕雞+自製醬汁

蓮藕魚肉煎餅

欖菜肉碎炒苦瓜

炒菜芯
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!