2010年5月31日 星期一

懶人版~杞子黨參醉雞翼!

 
清雪櫃裡面嘅醬醬時,
 
又俾我係廚櫃到搵到樽醉雞汁,
 
雖然呢支汁汁冇咩酒味,
 
又多味精和防腐劑,
 
不過唔想浪費,
 
唯有用嚟整懶人版~杞子黨參醉雞翼!
 
 

杞子黨參醉雞翼
 
 

材料: 雞翼2磅、醉雞汁一支、花雕酒一碗、杞子、
 
黨參、薑片、蔥段、冰塊和冰水一盆
 
做法: 煲一鍋熱水,加入黨參滾45分鐘先出味;
 
再加薑片、蔥段和雞翼煲15分鐘;
 
撈起雞翼放入浸滿冰和冰水的盆內浸10分鐘;
 
預備另一個盆加入1支醉雞汁和1碗花雕酒,
 
將雞翼從冰水中撈起放入醉雞汁內加埋杞子,
 
放入雪櫃雪1日咁就食得啦!
 
 
 

嘻嘻!D汁可以再用多一次o架!
 
我用咗嚟浸雞翼尖呀!
 
明天有得食!
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!