2010年5月26日 星期三

變變變~蠔油雞扎!

 
上星期三,
 
我用整腐皮什錦蒸雞扎
 
好味就好味啦!
 
不過次次大小魔怪夾起雞扎時,
 
唔知道係佢哋粗暴定係我卷得太薄的關係,
 
好容易散開哂。
 
今日我再接再厲,
 
買咗一盒炸腐皮,
 
希望包得實D啦!
 
 
 
 





蠔油雞扎
 
 

材料: 雞髀肉2塊、火腿磚、魚肚、珍珠筍和炸腐皮1盒
 
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油、雞粉
 
芡汁: 蠔油、生抽、粟粉、糖和水
 
做法: 將雞髀肉切成條狀;火腿磚切條;魚肚浸軟出水瀝乾備用;
 
用醃料醃雞肉和魚肚;將雞、火腿、魚肚和珍珠筍捲入炸腐皮內,
 
隔水蒸15分鐘,將芡汁煮滾後淋上便成。
 
 


D雞扎係咪包得好似酒樓一樣呢!
 
不過我用炸腐皮包咗8隻雞扎後,
 
都幾難搵到大塊D嘅炸腐皮包埋餘下嘅料啦!
 
唯有變變變,
 
將所有材料蒸熟佢啦!
 
 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!