2010年5月28日 星期五

蒜香花雕雞!

 
昨晚姐姐和妹妹都不停打電話給我,
 
說找不到母親大人,
 
手提電話打不通,
 
到屋企留下問管理員都不知道她的下落,
 
令姐姐和妹妹好擔心啊!
 
驚她在家中發生意外,差點要報警呢!
 
而我呢???
 
其實我一D都唔擔心,
 
因為我總覺得母親大人一定去睇大戲。
 
果然不出我所料,
 
她真的去看大戲啊!
 
仲聽話的關掉手提電話呢!
 
母親大人呀!母親大人,
 
妳下次要出街,
 
唔該通知聲,
 
嚇死人咩???
 



蒜香花雕雞
 
 

材料: 雞髀肉3塊、蒜蓉、薑蓉、乾蔥蓉和蔥花
 
醃料: 花雕酒和鹽
 
汁料: 生抽、老抽、糖、麻油和蒸雞汁少許
 
做法: 將雞髀肉用醃料醃半小時,蒸25分鐘待涼斬件備用;
 
爆香薑蓉、蒜蓉和乾蔥蓉,與汁料攪勻淋在雞髀肉面上,
 
加上蔥花便成。
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!