2021年9月5日 星期日

生日快樂


哈哈,

今日係我正日生日,

原本都唔打算慶祝,

因上8月中先同母親大人、姐姐妹妹佢哋一齊食過生日飯;

但母親大人、姐姐姐夫和妹妹妹夫都想聚一聚,

所以齊齊入嚟天水圍玩樂下囉!

妹夫好有心買咗個生日蛋糕送俾我,

真係好開心呀!💕💕💕

老公驚我煮得辛苦,

所以呢餐生日飯都係蒸蒸煮煮和買外賣呀!




清蒸龍躉頭腩

煎蠔餅

鹽焗雞

外賣燒鴨

白灼蝦


瑞士汁雞翼腸仔火雞腎

灼菜芯

外賣芋頭魚

印度椰子紅蘿蔔栗子馬蹄海底椰子南北杏素湯


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





15 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!