2021年9月16日 星期四

歐式天然酵母麵包制作精選實習中班~第二堂


第二堂,

特濃金沙朱古力包&杏仁香芒吐司,

個朱古力包係流心的,

好正架!

















  


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


3 則留言 :

  1. 雀后, 其實你每堂完後, 有無10 個包帶番屋企呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 堂堂唔同架,有時做1個方包,加5個麵包(有1個係亞sir示範嚟);
      有時就做10個小包(有2個係亞sir示範呀)

      刪除
    2. 吖! 雀后, 你以前都好似有開班教烹飪的,是嗎?( 一過堂, 幾小時果隻)

      你有無教過"炸" 的菜式呢? 我最弱就是炸東西...究竟怎樣的油溫才下炸物, 而不甩出麵包糠呢? 炸漿要溝甚麼粉? 細細粒的炸物(例如: 雞軟骨) 要熟而又不炸燶..有很多很多我都想學. 炸! 很多方面我都想學.

      如果你第時可以開班示範教授就好了.

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!