2021年9月19日 星期日

朱家慶中秋


今日我哋朱家慶中秋,

懶煮嘅關係,

叫咗外賣炸雞&pizza。

呢個餐都幾抵食$378,

2個普通9寸pizza,

6件炸雞,

焗飯/意粉/小食(選三),

汽水/湯/蒜蓉包(選一),

網上訂餐滿$300送炸春卷1份,

我哋4個人都食唔哂,

剩番嘅pizza和蒜蓉包,

留番嚟大小魔怪明天做早餐啦!










 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





8 則留言 :

  1. 又好似叫多左D...

    不過, 每次見到一台食物, 就會想起跟親朋戚友的相聚歡樂時光.

    食下野, 傾下計開開心心. ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,大小魔怪大食嘛,所以叫多D嘢食囉!

      刪除
  2. 回覆
    1. 過時過節,一家人齊齊整整食餐飯最開心架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!