2018年2月26日 星期一

上水竹島水產西日放題


一年一度嘅一期一會又嚟啦!

今日我就約埋3位travel buddy食放題,

傾下嚟緊星期日我哋又約埋一齊飛啦!

目的地係日本福岡,

超級期待今次旅程呀!

講番呢個放題,

我哋食早場5:00~7:00,

以為冇咩人咁早食晚餐,

點知成場full哂,

下次都係打電話book定穩陣D呀!































 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


10 則留言 :

  1. 嘩好多嘢食,咁快又飛啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,一年前已經plan定呢個旅程架啦!

      刪除
  2. 看见食材好新鮮又多款式.一定係好嘢! 又飛啦真係戥你开心呀! :)

    回覆刪除
  3. 最好食就係個炸榴槤咩咩咩。哈哈。下次我淨食

    回覆刪除
  4. 嘩!尼個放題咁平都有,睇個樣好掂喎

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!