2015年8月29日 星期六

提早慶生


今日家人提早為我慶祝生日,

我哋晚上去咗沙田美林村新開嘅海港食晚飯,

叫咗一圍酒席外,

仲叫3個素菜俾大魔怪食,

一家人齊齊整整食飯最開心呀!




















 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

28 則留言 :

  1. 生日快樂!菜式好靚呀,抵食!

    回覆刪除
  2. 預祝雀后你生日快樂~身體健康~日日開心~

    回覆刪除
  3. 雀后祝你 生日快樂,心想事成,身體健康~~

    回覆刪除
  4. 祝雀后生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  5. 祝雀后生日快樂 , 日日開心Happy , 繼續將好煮意同大家分享

    回覆刪除
  6. 雀后:祝福您:生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  7. 祝你生日快樂!身體健康!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!