2015年8月31日 星期一

暑假結束了


大小魔怪明日又開始返學了。

大魔怪遲D會住宿舍,

過佢大學三年班的日子,

而小魔怪呢,

佢就要黃金海岸游艇會做實習,

希望佢哋繼續努力讀書啦!

襯今日係暑假最後一日,

開個小型party啦!






外賣素食pizza套餐$138


蜜椒燒雞翼


芝士白汁西蘭花蘑菇焗通心粉


 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




18 則留言 :

  1. 暑假最後一日開party>>呢個一定係你唔想煮飯嘅借口. 哈哈.

    回覆刪除
  2. 明天是開學大日子,咁多美食,好豐富,賀你兩個囝囝繼續加油。

    回覆刪除
  3. 我都放完暑假啦!大家加油啦!

    回覆刪除
  4. 我完全忘記有暑假這回事

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚嗚,我哋家庭煮婦呢份工,邊有暑假架!

      刪除
  5. 嘩~你D仔就黎畢業喇喎咁~你過多1-2年就爽呢~可以退休~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 等佢哋畢業,又會擔心佢哋搵工嘅嘢,好煩架!

      刪除
  6. 每款食物都好想食 , 流緊口水了

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!