2015年8月15日 星期六

大圍~Onion Kitchen

嘩嘩嘩!

唔好講笑,

大大話話我哋真係認識咗三十幾年喇!

自中一搬咗入沙田,

日日無無聊聊,

唯有走咗落樓下青年中心玩,

咁就認識咗一大班靚仔靚女;

我哋每逢假期,

周圍去周圍玩,

就係咁就過咗我哋嘅青春階段喇!

噚晚我哋嚟個世紀相聚,

傾傾講講,

真係咩都可以講一餐呀!

約定下次約會,

記得唔好甩底呀!

(朋友開的餐廳,D嘢食真係超正,讚呀!)












 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!