2015年2月26日 星期四

螞蟻上樹


螞蟻上樹,

其實咪即係肉碎炒粉絲,

今次加埋冬菇和蝦皮,

即刻升呢,

好惹味呀!




材料: 粉絲適量、豬肉碎$10、冬菇2隻、蝦皮1湯匙、蒜蓉、紹酒少許、蔥粒

醃料: 豉油半湯匙、糖1茶匙、粟粉半茶匙、麻油少許、水1湯匙

調味: 蠔油1湯匙、豉油半湯匙、老抽少許、辣豆瓣醬1茶匙、糖1茶匙

做法: 豬肉碎用醃料醃30分鐘;冬菇浸軟切粒;蝦皮浸洗備用;

粉絲浸軟備用;燒熱油鑊加冬菇和蝦皮先爆香,

落蒜蓉、豬肉碎快炒贊酒,加調味煮至肉熟後,

落埋粉絲煮至汁乾上碟,最後灑蔥粒上面便成。

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



22 則留言 :

  1. 嘩, 正, 我鍾意食呢個 ! ^_^

    回覆刪除
  2. 這個我們常整, 等我下次都加冬菇...

    回覆刪除
  3. HIHI 雀后(可以這樣叫你嗎?還是怎稱呼你較好?) 新年快樂喔 ~
    小高好鐘意食粉絲,所以也愛螞蟻上樹這道菜,好味又好佐飯!正 ~

    回覆刪除
  4. 袁太前幾日都整左螞蟻上樹 , 不過係肉燥版呢 , 拌飯一流 ^^

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!